• یکی از برندهایی که در سال های اخیر به محبوبیت زیادی دست پیدا کرده است، لاستیک واریور است که با بهره گیری از مواد با کیفیت، فناوری پیشرفته و دانش فنی یکی از تایرساز های برتر دنیا برند میشلن، طراحی و تولید شده است.
  • رانندگی در هوای بارانی و جاده های لغزنده، خطرناک است و می تواند یکی از سخت ترین موقعیت هایی باشد که راننده با آن مواجه می شود که خوشبختانه با آمادگی و حواس جمعی و اطمینان از سالم بودن تجهیزات خودرو در لحظه می توان از این امر جلوگیری کرد.
  • شاخص بار تایر یک عدد اختصاص داده شده است که مربوط به حداکثر وزنی است که یک تایر می تواند به طور ایمن تحمل کند.

چگونه باد لاستیک خودروی خود را چک کنیم ؟


همانطور که همیشه به آن اشاره شده ، لاستیک از تجهیزات اساسی هر خودرویی است که توجه به آن می تواند ایمنی شما را بالا ببرد و در هزینه ی شما نیز صرفه جویی کند. در مقاله ی نکات مهم درباره اهمیت لاستیک در ایمنی و کاهش مصرف سوخت درباره ی این صحبت کردیم که تنظیم بودن باد لاستیک می تواند نقشی اساسی در ایمنی سرنشینان و مصرف سوخت شما داشته باشد.

تاثیرات کرونا بر روی غول تولید کننده تایر


میشلن در سه ماهه اول سال 2020 با 8.3 درصد کاهش سود نسبت به سال گذشته روبرو شد.

5 عامل اصلی پیشگیری کننده از خرابی گیربکس اتوماتیک


گیربکس اتوماتیک، بدون شک یکی از بزرگ‌ترین اختراع‌ها در صنعت خودروی دنیا محسوب می‌شود. اگر چه گیربکس اتومات بسیار ایمن می‌باشد، ولی برخی اقدامات هستند که هنگام رانندگی با خودروی اتوماتیک نباید آن‌ها را انجام دهید. همچنین برای کاهش هزینه‌های تعمیر و نگهداری و افزایش طول عمر گیربکس اتوماتیک خودروتان موارد مهم و موثری وجود دارد که در صورت رعایت آنها هزینه‌های شما بسیار کاهش می‌یابد.

معرفی برند دنا تایر


شرکت تولیدی لاستیک دنا در سال 1353 با مشارکت بریجستون ژاپن و با نام بریجستون ایران تاسیس شد

کانتیننتال و چراغ برق های هوشمند


مسلما نام شهرهوشمند را شنیده اید. این شهر بر پایه ی اینترنت اشیا یا همان"IOT " ساخته میشود. شهرهوشمند مکانیزمی عجیب و غریب دارد و ویژگی های خاص خود را دارا می باشد

جایگاه لاستیک در صنعت


در سطح جامعه آشنایی کاربران با تایری که با آن سرو کار دارند بسیار مهم است واززیان های مالی و جانی در کشورمیکاهد.هر تایر دارای شاخص بار، نما، سرعت، میزان باد و تاریخ تولید می باشد، که توجه به آن ها علاوه بر مصرف بهینه و کاهش هزینه باعث پیشگیری از خطرات نیز می شود.

بهترین لاستیک برای تیبا


تیبا یکی از پرفروش ‌ترین خودروهای زیررنج قیمتی، ۳۰ میلیون تومان در بازار ایران، بعد از پراید می باشد. تیبا در سال ۱۳۸۸ شمسی در سایپا کاشان تولید گردید در ابتدای نامش را مینیاتور نهادند ولی پس از مدتی نام تیبا را برای این خودرو انتخاب کردند، دو نکته در طراحی تیبا بسیار جالب است اولی کمک از طراحان ایتالیایی در طراحی این خودرو و دومی بهره بردن از قطعات سه خودروی بازار کشور یعنی پراید، ریو و تندر ۹۰ است.

برچسب انرژی لاستیک


برچسب انرژی برچسبی است که روی محصولات نصب می‌شود و نشان‌ دهندهٔ کیفیت محصولات از نظر مصرف انرژی است. در این برچسب شاخص مصرف انرژی وسیله با حروف لاتین مشخص می‌شوند که هر حرف دارای رنگی مخصوص است.

  • قبلی
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • بعدی
مقایسه 0